Sunday, October 5, 2008

میں جیجو اور بھانجا


کچھ دن سے میں غیر حاضر تھی اس کی وجہ میں اپنی بہن کے گھر گئی ہوئی تھی کیونکہ میری بہن کو لڑکا ہوا جس کی وجہ سے میں اس کی خاطر مدارت کی اس کے ہاں چلی گئی۔ وہاں میرے ساتھ ایک واقعہ ہو گیا جسے میں آپ سے شیئر کر رہے رہی ہوں، ہوا کچھ یوں کہ میں دوسرے دن میں نے اپنے بھانجے کو اٹھایا ہوا تھا گھر میں کوئی نہیں تھا باجی سو رہی تھی، بھانجا نپل پی رہا تھا میں نے سوچا کیوں نا میں اپنا مما اسے کے منہ میں دوں۔ میں نے اپنا بلوز اور برا اتارا اور اپنا مما بھانجے کے منہ میں دے دیا جسے وہ مزے سے چوسنے لگا۔ مجھے بھی مزا آنے لگا اتنے میں پیچھے سے آواز آئی سدرہ دوسرا میں چوسوں گا۔ میں گھبرا گئی ہائے اللہ یہ کیا مجھے تو پتہ ہی نہیں چلا کہ جیجو کب آئے اور یہ سب دیکھ رہے تھے۔ میں گھبرا کر جلدی جلدی برا پہننے لگی لیکن تب تک جیجو میرے پاس آ گئے اور بولے سدرہ تمھارے ممے تو بہت خوبصورت ہیں اب تک کہاں چھپا کے رکھے تھے یہ کہہ کر وہ میرے ممے دبانے لگے۔ میں نے بھی کافی دنوں سے چدوائی نہیں کروائی تھی اس لئے میں بھی مزا لینے لگی۔ میری خاموشی سے جیجو کو حوصلہ ہوا اور انہوں نے فورا اپنے کپڑے اتارے اور میرے مموں سے کھیلنے لگے۔ جیجو کا لن تقریبا نو انچ کا تھا جسے دیکھ کر میں حیران رہ گئی کہ باجی یہ اسے کیسے برداشت کر لیتی ہیں۔ جیجو میرے مموں سے کھیلتے اور چومتے ہوئے نیچے آئے اور میری چوت کو چاٹنے لگے۔ مجھے بہت مزا آنے لگا تھوڑی دیر بعد ہی میری چوت گیلی ہو گئی۔ میں نے جیجو سے کہا کہ اب میں آپ کا لن چوسوں گی اتنا برا لن ہے بہت مزا آئے گا۔ جیجو نے کہا جیسے حکم سالی صاحبہ اور اپنا لن میرے منہ کے آگے کر دیا اور میں مزے سے چوسنے لگی۔ جیجو کا نو انچ کا لن تھا اور میرا منہ، میں کوشش کر رہی تھی کہ پورا منہ میں آ جائے مگر سات انچ سے آگے جاتا ہی نہیں تھا چھے سات منٹ تک لن چوسنے کے بعد جیجو بھی فارغ ہو گئے اور انہوں نے اپنی ساری منی میرے منہ میں ہی نکال دیاس کہانی کا پہلا حصہ پڑھنے کے لئے یہاں کلک کریں۔اس کے بعد میں نے جیجو سے کہا کہ اب اپنا نو انچ کا لنڈ میری چوت میں ڈالو، میری چوت بیقرار ہو رہی ہے، جیجو نے مجھے گھوڑی بنایا اور اپنا لنڈ میری چوت میں ڈال دیا۔ جیجو زور زور سے اپنا لن اندر باہر کرنے لگا، نو انچ کے لن کے ساتھ مجھے ایسا مزا آ رہا تھا جو بیان سے باہر ہے ایسا لگ رہا تھا جیسے میں کسی اور ہی دنیا کی سیر کر رہی ہوں تقریبا بیس منٹ تک جیجو مجھے مختلف زاویوں سے چودتا رہا اور آخر کا فارغ ہو گیا اور اپنی منی میرے پیٹ پر ڈال دی۔ منی نکلنے کے بعد جیجو کا لن بھی ڈھیلا پڑ گیا۔ اس کے بعد میں نے بہت کوشش کی کہ نو انچ کا دوبارہ مزا لوں مگر شاید یہ ایک وقت میں صرف ایک شاٹ ہی لگا سکتا تھا۔ ابھی میں جیجو کے لن سے کھیل ہی رہی تھی کہ فیڈر میں دودھ ختم ہونے کی وجہ سے بھانجا رونے لگا۔ میں نے اور جیجو نے جلدی سے کپڑے پہنے اور میں منے کو اٹھا کر باجی کے کمرے میں گئی تو دیکھا باجی ابھی تک سو رہی تھی میں نے باجی کو اٹھایا اور کہا کہ منا رو رہا ہے اسے دودھ پلا دو۔ باجی نے منے کو مجھ سے لیا اور اپنا سفید نرم و ملائم دوددھ سے بھرا ہوا ٹیٹ مما نکالا اور سکون سے منے کو دودھ پلانے لگی۔

2 comments:

محبوب said...

بھت خوب

Asad said...

kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls 03025237678